Wycieczka Kraków-Zator - klasy 3a i 3b

Utworzono: 11 październik 2017 Opublikowano
R.Ż. Odsłony: 474

WYJĄTKOWA, NIESAMOWITA I ABSOLUTNIE NIEPOWTARZALNA WYCIECZKA!!!

A zaczęło się tak zwyczajnie – wyruszyliśmy z parkingu koło MCK 9 czerwca 2017r. prawie o świcie, by na godz. 9:00 dotrzeć do Krakowa, do teatru „Groteska”. Wszystko przebiegało według planu.

W teatrze obejrzeliśmy wspaniały spektakl pt. „Tygrys Pietrek”.

Po przedstawieniu przeszliśmy na krakowski rynek. Spotkaliśmy się z panią przewodnik, która, podczas spaceru, opowiadała nam ciekawe historie związane z tym miejscem.

Hejnał z wieży Kościoła Mariackiego oznajmił, że czas kupić pamiątki i… w drogę!

Długo szliśmy ulicą Grodzką, nim dotarliśmy do bardzo miłego miejsca, gdzie zjedliśmy obiad.

Autokar czekał na nas tuż przy stadionie. Pojechaliśmy do Zatoru.

Ten wspaniały Park Rozrywki miał być zamknięty o godzinie 18:00., ale okazało się, że wyjątkowo tego dnia będzie czynny do godziny 20:00.

BAWILIŚMY SIĘ WSPANIALE !!!

Po godzinie 20:00 wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu.

Ale nie ma tak łatwo!!!

Około godziny 22:00 zepsuł nam się autokar…. Ciemno… wokoło las… dobrze, że chociaż ciepło. Siedzieliśmy w ciemnym autokarze, a pani opowiadała nam różne przygody, które przeżyła w czasie swoich wycieczek z uczniami.  Wreszcie prawie wszyscy zasnęliśmy.

W połowie nocy nadjechał nowy autokar. Przesiedliśmy się do niego z naszymi bagażami. Nie minęło 10 minut, a wszyscy już spali.

Nasza pani nie spała i zrobiła kilka zdjęć wschodzącemu słońcu, które przywitało nas w okolicach Kielc.

Do Skarżyska dotarliśmy około godziny 5.00. Było już całkiem jasno.  Po raz pierwszy NOCOWALIŚMY POZA DOMEM!!!

TO  JEDNAK BYŁA FANTASTYCZNA WYCIECZKA !!!!!

Prywatna Szkoła Podstawowa w Skarżysku-Kamiennej - Wycieczka klasy 3a i 3b Prywatna Szkoła Podstawowa w Skarżysku-Kamiennej - Wycieczka klasy 3a i 3b Prywatna Szkoła Podstawowa w Skarżysku-Kamiennej - Wycieczka klasy 3a i 3b Prywatna Szkoła Podstawowa w Skarżysku-Kamiennej - Wycieczka klasy 3a i 3b Prywatna Szkoła Podstawowa w Skarżysku-Kamiennej - Wycieczka klasy 3a i 3b Prywatna Szkoła Podstawowa w Skarżysku-Kamiennej - Wycieczka klasy 3a i 3b Prywatna Szkoła Podstawowa w Skarżysku-Kamiennej - Wycieczka klasy 3a i 3b Prywatna Szkoła Podstawowa w Skarżysku-Kamiennej - Wycieczka klasy 3a i 3b Prywatna Szkoła Podstawowa w Skarżysku-Kamiennej - Wycieczka klasy 3a i 3b Prywatna Szkoła Podstawowa w Skarżysku-Kamiennej - Wycieczka klasy 3a i 3b Prywatna Szkoła Podstawowa w Skarżysku-Kamiennej - Wycieczka klasy 3a i 3b Prywatna Szkoła Podstawowa w Skarżysku-Kamiennej - Wycieczka klasy 3a i 3b Prywatna Szkoła Podstawowa w Skarżysku-Kamiennej - Wycieczka klasy 3a i 3b Prywatna Szkoła Podstawowa w Skarżysku-Kamiennej - Wycieczka klasy 3a i 3b Prywatna Szkoła Podstawowa w Skarżysku-Kamiennej - Wycieczka klasy 3a i 3b Prywatna Szkoła Podstawowa w Skarżysku-Kamiennej - Wycieczka klasy 3a i 3b Prywatna Szkoła Podstawowa w Skarżysku-Kamiennej - Wycieczka klasy 3a i 3b Prywatna Szkoła Podstawowa w Skarżysku-Kamiennej - Wycieczka klasy 3a i 3b Prywatna Szkoła Podstawowa w Skarżysku-Kamiennej - Wycieczka klasy 3a i 3b Prywatna Szkoła Podstawowa w Skarżysku-Kamiennej - Wycieczka klasy 3a i 3b Prywatna Szkoła Podstawowa w Skarżysku-Kamiennej - Wycieczka klasy 3a i 3b Prywatna Szkoła Podstawowa w Skarżysku-Kamiennej - Wycieczka klasy 3a i 3b Prywatna Szkoła Podstawowa w Skarżysku-Kamiennej - Wycieczka klasy 3a i 3b Prywatna Szkoła Podstawowa w Skarżysku-Kamiennej - Wycieczka klasy 3a i 3b Prywatna Szkoła Podstawowa w Skarżysku-Kamiennej - Wycieczka klasy 3a i 3b Prywatna Szkoła Podstawowa w Skarżysku-Kamiennej - Wycieczka klasy 3a i 3b Prywatna Szkoła Podstawowa w Skarżysku-Kamiennej - Wycieczka klasy 3a i 3b Prywatna Szkoła Podstawowa w Skarżysku-Kamiennej - Wycieczka klasy 3a i 3b Prywatna Szkoła Podstawowa w Skarżysku-Kamiennej - Wycieczka klasy 3a i 3b Prywatna Szkoła Podstawowa w Skarżysku-Kamiennej - Wycieczka klasy 3a i 3b Prywatna Szkoła Podstawowa w Skarżysku-Kamiennej - Wycieczka klasy 3a i 3b Prywatna Szkoła Podstawowa w Skarżysku-Kamiennej - Wycieczka klasy 3a i 3b